piątek, 18 grudnia 2015

Świąteczny bałagan...

... na małym tagu :)
Dziś przychodzę do Was z błyszczącym tagiem, na którym umieściłam grafikę od JanetTło stanowią delikatne kropeczki z kolekcji Fiołkiniezłym wzmocnieniem są deseczki z kolekcji RóżaBrzegi potuszowałam i postemplowałam, dodałam sporo różnych dodatków, co nadało taki trochę bałaganiarski charakter. Wśród dodatków znajdziecie 
( u mnie w wersji bez perełek)
a z boku sterczą jeszcze sosnowe igiełki wycięte z tego zielonego arkusza, to motyw powtórzony z sarenkowego taga.






Kartka pięknie się mieni i błyszczy (musicie mi uwierzyć na słowo), a nawet wbrew temu, co za oknem, jest na niej troszkę lśniącego śniegu. Użyłam tuszu, splasha, farby brokatowej, brokatów i pasty śniegowej i przyznam szczerze, że papier zniósł to doskonale, co zachęca mnie do dalszych mediowych eksperymentów :)
Mam nadzieję, że i Wy nabieracie ochoty na mediowanki, zachęcam, bo to fajna zabawa :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz