niedziela, 21 września 2014

Candy wrześniowe

W sklepie Paper Passion pojawiło się sporo tekturkowych nowości. Dla naszych klientów przygotowaliśmy z tej okazji słodkie, tekturkowe candy na blogu i FB.


Candy trwa do 30-09-2014 do godz. 23:55

do wygrania:


Zestaw tekturek widocznych na zdjęciu
oraz 15% rabatu na zakupy w Paper Passion.pl (wysyłka na nasz koszt)





Oto zasady udziału  w zabawie na blogu:

1. Umieść  podlinkowany banerek Candy na pasku bocznym  swojego bloga 
2. Dodaj post z informacją o konkursie i linkiem do tego posta na własnym blogu 
3.Dodaj komentarz pod tym postem poprzez inlinkiz
w terminie do 30-09-2014 do godz 23:55
4.  Będzie nam miło, jeśli zostaniesz obserwatorem bloga Paper Passion



 Na FB do wygrania drugi taki sam zestaw 


Zapraszamy serdecznie:)


31 komentarzy:

  1. Chętnie się zgłaszam - widzę że jestem pierwsza :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne tekturki, zapisuje się z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne tekturki , zwłaszcza dziecięce :-))) Chętnie je przygarnę ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne tekturki, ja również się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja, i ja, i jeszcze ja przyłączam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne tekturki :) ja również się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tekturki są cudne każda jedna po prostu cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne tekturki, dołączam do zabawy i oczywiście liczę na wygraną:-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super tekturki, oj przydałaby mi się taka wygrana! Trzymam kciuki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. z wielką radością staje po te smakołyki

    OdpowiedzUsuń
  11. Super tekturki z chęcią przyłączę się do zabawy i zostaje na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te tekturki, więc z chęcią się przyłączam do zabawy i tez zostanę na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne tekturki !!! Z przyjemnością o nich pomarzę.
    Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego brakowało w sklepiku :)) Tekturki śliczne, z chęcią przyłączam się do zabawy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny dodatek do papierów! :)
    Ja również ustawie się w kolejce po te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne przydasie więc dołączam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie super candy :) Też się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dołączam do reszty, fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Również się zgłaszam :) (http://13-latki.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  21. z chęcią przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Post jest , banerek jest , komentarz się pisze a obserwatorem jestem już dawno :)
    Rzutem na taśmę dołączam do zabawy .

    OdpowiedzUsuń
  23. Tekturki śliczne :) ustawiam się w kolejce po nie, a tak na wszelki wypadek odkładam też kasę na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń