czwartek, 25 września 2014

Kartki na różne okazje


Witam!

Przedstawiam  dzisiaj trzy kartki  i mam nadzieję, że dostatecznie zainspiruję Was do korzystania z  naszych papierów do projektów  wielookazyjnych, jak również na te specjalne okazje - w tym wypadku jest to kartka bożonarodzeniowa. Zauważcie, że są to papiery uniwersalne i możecie je zastosować praktycznie do wszelkiego rodzaju projektów. 
Zwróćcie uwagę na kartkę świąteczną - nie trzeba kupować specjalnych kolekcji świątecznych! Nasze papiery bardzo ładnie komponują się ze świątecznymi grafikami. 

Zachęcam również do zapoznania się  ze świeżutkimi
 autorskimi tekturkami Paper Passion !!!


Zestaw tekturek jest do upolowania w trwającym właśnie  CANDY!!!

W ofercie znajdziecie również tekturki z motywami świątecznymi.

Do wykonania kartek użyłam następujących produktów dostępnych w naszym sklepie:














Polecam wykrojnik Kokardki Mniejsze - dla mnie rewelacja. Świetnie uzupełnia nawet najprostszą kartkę. Dodam również, że jego cena nie powala na kolana.



Do niedawna rzadko wykorzystywałam w swoich pracach taśmy washi. Wydawały mi się nieciekawe i drogie. 
Przekonałam się jednak do nich, a szczególnie do 



Ozdobny dzwoneczek w wersji mini jest wdzięcznym uzupełnieniem kartki. 
Polubiłam również dostępne w naszym sklepie pearlmakery, które mają funkcjonalny aplikator. Nareszcie moje "perełki" wydają się być równe!
Do ich zakupu przekonała mnie również przyjazna cena. Zaznaczam również, że są wydajne.




Bazy z tektury wykorzystuję również do wycinania ozdób z wykrojników! Spodobał mi się ten sposób zdobienia.




Kartka w klimacie jesiennego ogrodu.

Często używam arkusza turkusowego i   fuksjowego do wycinania ozdób z wykrojników.



Zapewne zauważyliście -  a jeżeli nie, to polecam wizytę na sklepowych półkach -  że oferta sklepu Paper Passion  poszerzyła się na tyle, iż z dostępnych tam produktów wykonacie pełny projekt.  Zapewniony został  komfort zakupów i wszystko, co potrzeba do wykonania kartki, boxa, albumu bądź LO-sa
 jest dostępne w jednym miejscu. 

Istotne jest również to, że cena przesyłki nadal pozostaje niewygórowana.




Pozdrawiam i zapraszam na kolejną inspirację w następny czwartek.

Dziękuję za uwagę i przypominam o tym, że swoje prace z naszych produktów możecie linkować na   FANSITE











2 komentarze: