niedziela, 28 września 2014

Brakujący element

Witajcie...
Zadajecie sobie pewnie teraz pytanie : 
"Skąd nazwa tego postu"? 
Otóż od dłuższego czasu męczę szefową o papier w kolorze bordo, czerwieni oraz śliwki.
Bardzo brakuje mi tych kolorów w kolekcjach
 Paper Passion.
Postanowiłam więc pokazać jak pięknie 
prezentują się beże z ciemną czerwienią.
 Będzie więc dziś bardzo elegancko, a pudełeczko będzie nieco inne od tych które dotąd robiłam. I choć mamy już kalendarzową jesień dziś u mnie zagościły piękne bordowe róże które tak bardzo kocha jubilatka.









Wykorzystane materiały: Beige Collection 1, Beige colllection 2, taśma dekoracyjna washi, kosteczki 3d 2mm, wykrojnik Nellie's koło.



Na koniec zapraszam jeszcze na trwające na naszym blogu Candy:) Do zgarnięcia piękne tekturki Paper Passion.



 Miłego dnia
MargoLa
 






3 komentarze:

  1. Wow ! Piękne zestawienie kolorów, a torcik ... mniam - przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że moja inspiracja się podoba:)

      Usuń