piątek, 3 listopada 2017

Wyzwanie listopadowe - kartka świąteczna

Do Świąt Bożego Narodzenia coraz mniej czasu, 
więc zapraszamy na nasze nowe wyzwanie.
Tematem listopadowego wyzwania jest
KARTKA ŚWIĄTECZNA. 




Zasady zabawy:

1.Wykonaj  pracę wg wytycznych.
2. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej.
3. Poprzez narzędzie inlinkz zgłoś nam swoją pracę 
podając link do swojego posta z pracą (nie całego bloga!)
4. Wyzwanie można łączyć z innymi.
5. Na wyzwanie można zgłosić jedną pracę.
6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą, a nie do całego bloga.
7. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, 
podać linka do tej notki i wkleić banerek do wyzwania w poście.
Będzie nam miło, jeśli zostaniecie obserwatorami naszego bloga.
8. Na wasze prace czekamy do 26.11.2017 r. do godz. 23:55
Wyniki ogłosimy do 03.12.2017 r.

Będzie nam miło, jeśli w pracy użyjecie nasz firmowy papier
 lub tekturkę i podlinkujecie do sklepu.

Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy trzy najlepsze, 
których zwycięzcy otrzymają banerek, a praca z największą ilością głosów 
otrzyma też paczuszkę z przydasiami.
 Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Pamiętajcie, że weryfikacja słowna nie chroni od spamu, 
a nam utrudnia zostawienie komentarza na Twoim blogu.

Banerek do posta z wyzwaniem:


Banerek do posta z wyzwaniem:



Banerek, który możecie umieścić na pasku bocznym Waszego bloga:

 

A oto inspiracje naszego DT:

Przygotowałam kartkę świąteczną ze stajenką.
Powstała ona z papierów z różnych kolekcji. 
Są to m.in. kolekcja BLUE, FIOŁKI, NIEZAPOMINAJKI, ROSARIUM


Moje kartki świąteczne są bardzo proste i pachnące cynamonem.
Przygotowałam je z arkusza Margareta 2 oraz Beige 4, dodałam koronkę
i szeroką brokatową wstążkę oraz laski cynamonu przewiązane sznurkiem.




Na nasze kolejne wyzwanie przygotowałam śnieżną kartkę z kolekcji Margareta. Zimowy las mocno oszroniony i obsypany brokatem.






Moją kartkę przygotowałam z papieru Rosarium 4 w cudownym, turkusowym kolorze. Do tego białe i zielone gałązki oraz niebiesko fioletowe kwiaty
Tą zimną kolorystykę przełamuje tekturkowy napis Wesołych Świąt.



Anetta (Jamiolowo)

Moja kartka nawiązuje do stylu rustykalnego - kolorystyką i niewielką ilością dodatków typu drewno, sznurek, rzemyk. Główną ozdobą jest wianek bożonarodzeniowy udekorowany skromną gwiazdą. Kartka powstała z papierów  z kolekcji Valentines (1) i Margareta (4).


Zapraszamy serdecznie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz