piątek, 1 grudnia 2017

Wyzwanie grudniowe

Dzień dobry, witamy się z Wami w grudniu!
Ależ ten rok zleciał...
i rozpoczął się miesiąc pachnący, rodzinny i mocno prezentowy :)
Zatem zapraszamy do udziału w naszym nowym wyzwaniu, którego tematem jest BILECIK DO PREZENTU.





Zasady zabawy:


1.Wykonaj  pracę wg wytycznych.

2. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej.

3. Poprzez narzędzie inlinkz zgłoś nam swoją pracę 

podając link do swojego posta z pracą (nie całego bloga!)

4. Wyzwanie można łączyć z innymi.

5. Na wyzwanie można zgłosić jedną pracę.


6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą, a nie do całego bloga.


7. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, 

podać linka do tej notki i wkleić banerek do wyzwania w poście.

Będzie nam miło, jeśli zostaniecie obserwatorami naszego bloga.

8. Na wasze prace czekamy do 24.12.2017 r. do godz. 23:55

Wyniki ogłosimy do  3.01.2018 r.



Będzie nam miło, jeśli w pracy użyjecie nasz firmowy papier

 lub tekturkę i podlinkujecie do sklepu.



Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy trzy najlepsze, 

których zwycięzcy otrzymają banerek, a praca z największą ilością głosów 

otrzyma też paczuszkę z przydasiami.

 Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.

Pamiętajcie, że weryfikacja słowna nie chroni od spamu, 

a nam utrudnia zostawienie komentarza na Twoim blogu.



Banerek do posta z wyzwaniem:



Banerek, który możecie umieścić na pasku bocznym Waszego bloga:
 
 
 
 A oto inspiracje naszego DT:
 
Moje dwustronne bileciki są z ręcznie pokolorowanymi stemplami.
Każdy z innym stempelkiem zimowym,
każdy okrągły, i każdy na sznureczku z koralikiem i dzwoneczkiem.
Bazy bilecików przygotowałam z kolekcji:
Blue
, Rosarium, Magnolia, Niezapominajki i Czerwona Róża.





Moje bileciki są w kształcie gwiazdy, udekorowane białą poinsecją, gałązkami ostrokrzewu i jemioły, obsypane brokatem - czyli to, co lubię najbardziej w świątecznych klimatach 💚
Użyłam papieru w deseczki Blue 4 oraz zielonego arkusza Fiołki 2.



Moje bileciki są dla (nie)grzecznych chłopców i dziewczynek ;) Zrobiłam je z papierów z Kolekcji Czerwona Róża, Blue, Beige.



Moje zawieszki do prezentów to tagi wycięte z kolekcji Róża 4 i Margareta 4 ozdobione choinkami z papierów z kolekcji Summer 1. Choinki, gwiazdki i czerwona wstążka podkreślają świąteczny charakter ozdób.


miesz-Anka
Przygotowałam bileciki do prezentów z resztek papieru z kolekcji BLUE 4.
Papier ten w połączeniu z papierem kraftowym świetnie się prezentuje.



Zapraszamy :)



1 komentarz: