piątek, 11 grudnia 2015

Sposób Angel na stare bombki

Witam wszystkich serdecznie
i zapraszam na mały kursik w moim wykonaniu.

Jak przemienić stare, brzydkie bombki w takie,
które na nowo nam się spodobają?

Pewnie wielu z Was, tak jak ja,
 przechodziło przez okres kupowania plastikowych bombek
na choinkę z powodu posiadania małego brzdąca :)
Dziecię wyrosło, bombki się nie potłukły (o to przecież chodziło:))
więc można je wyrzucić.
Moje już prawie znalazły się w koszu,
ale pomyślałam sobie, że przecież mogę je przerobić tak,
by mi się podobały, pasowały do reszty świątecznych ozdób
i do tego będą oryginalne!

Zabrałam się więc do pracy.



Najpierw moje bombki okleiłam kawałkami
kartek ze starej książki. Użyłam do tego kleju do drewna Wikolu,
który rozprowadzałam pędzlem.




Po wyschnięciu pomalowałam je białą farbą,
niedokładnie, tak, by stare kartki przebijały przez farbę
Następny etap to ozdabianie :)
Na pierwszej bombce narysowałam niedźwiedzia :)
Ot, taki motyw mi się spodobał.



Do drugiej dokleiłam rozetkę z papieru Paper Passion.




Trzecią bombkę ozdobiłam dziurkaczowymi wycinankami.




I jak Wam się podobają moje nowe bombki?







Użyte materiały:
*Beige Collection nr 5
*Violets nr 4
*Pearlmarker biały

Pozdrawiam 
i zapraszam do eksperymentowania
ze swoimi starymi bombkami.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz