niedziela, 13 grudnia 2015

Świąteczna gwiazda....

która może polecieć do kogoś z życzeniami lub być ozdobą na choince, a może jedno i drugie? 
Już od dawna chciałam wykonać taką kartkę, ale wydawała mi się bardzo trudna, nic bardziej mylnego - kartka bardzo prosta do wykonania, a niezwykle efektowna.
Ja skorzystałam z jednego z kursów, jakie oferuje przepastna wirtualna przestrzeń :), a efekt moich zmagań prezentuje się tak





Miejsce na życzenia, jeszcze puste...


Moja kartka powstała z papierów z kolekcji Fiołki oraz Róża (3 i 4). Zieleń też oczywiście z fiołkowej kolekcji. Wykorzystałam także kryształkibuttonaróżyczkiczerwone kropki

Też się pokusicie o taką gwiazdkę? 
Pochwalcie się koniecznie, a tymczasem miłej niedzieli :)

W sklepie czeka na Was niedzielna promocja
Zapraszamy >>>>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz