wtorek, 8 grudnia 2015

Kartkowa gwiazda bożonarodzeniowa


Witajcie.
I znowu ja. Zaskoczeni?!
Dziś pocięłam naszą najnowszą Niezapominajkową kolekcję, która idealnie nadaje się na świąteczne i zimowe inspiracje. Tym razem moja kartka jest w niestandardowym kształcie, przyjęła ona bowiem postać gwiazdki, myślę więc, że śmiało może zawisnąć na choince i cieszyć oko domowników.
Mamy tu wiele warstw, trochę koronek i bożonarodzeniowych akcentów, jednym słowem fajną i oryginalną oprawę zdjęcia oraz życzeń.
 



Kwiatka zrobiłam sama. Wykorzystałam do tego celu papier czerpany, który potraktowałam czerwonym tuszem. Listki zaś wycięłam z paska, który jest często dodawany do zakupów ;)

Użyte materiały:
 
Zapraszam Was na kolejne inspiracje naszego DT oraz na wyzwanie.
Buziaki.
MargoLa

4 komentarze: