poniedziałek, 7 grudnia 2015

Świąteczna kartka z zapomnianej Walentynki


hej, hej...
I kolejny pracowity tydzień przed nami.
Święta zbliżają się wielkimi krokami, zapewne więc wiele
 z nas przygotowuje się do tych bardzo wyjątkowych chwil najlepiej jak potrafi.
Jedni sprzątają, inni pieką pierniki, jeszcze inni przygotowują dekoracje do domu i nie tylko.
Dziś chciałabym Wam pokazać moją jeszcze "cieplutką" karteczkę, którą wykonałam z zapomnianej przeze mnie WALENTYNKI, a dokładnie z arkusza nr 3. Serduszka, które są na jednej z jego stron skojarzyły mi się z piernikami świątecznymi więc nie mogłam się powstrzymać i pociapałam ten papier.




Materiały, które użyłam:

Mam tylko nadzieję, że na święta zamiast deszczu będziemy mieli śnieg, bo ten nadaje klimatu tym wyjątkowym chwilą. I tego właśnie sobie i Wam życzę z całego serca.

Pozdrawiam Was serdecznie.
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz