niedziela, 6 grudnia 2015

W zimowym klimacie...

Dziś są wprawdzie Mikołajki, ale na mojej kartce Mikołaja brak :)
Mam jednak nadzieję, że Waszych domów nie ominął i już zdążyliście nacieszyć się upominkami.
Moją dzisiejszą propozycją przywołuję zimowe, skrzące i błyszczące święta... taką prawdziwą zimę otuloną śniegiem.
W pracy wykorzystałam papier z najnowszej kolekcji Niezapominajki oraz szary z kolekcji Soft. Do tych kolorków idealnie pasuje przepiękna grafika od Janet i stempel od Project Prezent. Na naszych sklepikowych półkach znajdziecie także białe perełki w płyniektóre dodatkowo posypałam brokatem oraz te białe różyczki - choć nie są to typowo świąteczne kwiaty, to jednak świetnie sprawdzają się w świątecznych projektach.
Na kartce pojawił się sztuczny śnieg, również posypany brokatem, a całość jeszcze delikatnie pociągnęłam farbą brokatową.
Zapraszam do lśniącej zimowej krainy :)







Mam nadzieję, że zapachniało trochę śnieżnymi świętami :)
Miłej i pogodnej niedzieli życzę

AnetaA

3 komentarze:

  1. Oj zapachniało :)Przepiękna zimowa praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Ta puchowa kołderka ze śniegu i ciepłe życzenia. Już czuje się nastrój świąt.

    OdpowiedzUsuń