niedziela, 20 grudnia 2015

Kurs na ozdobny koszyczek świąteczny

Witam serdecznie!
Jak Wasze przygotowania do świąt?
Dekoracje już zrobione? A prezenty zapakowane?

Ja muszę się przyznać, że u mnie nadal jeszcze trwa
 produkcja dekoracji :)
Co roku coś zmieniam lub dodaję coś nowego 
do już posiadanych ozdób.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, jak zrobiłam
koszyczek, który może być dekoracją świąteczną.
Chociaż ja wykorzystam go jako opakowanie prezentu.

Wszystko czego potrzebujecie do zrobienia koszyczka,
to papier, klej i nożyczki. Przyda się również linijka i ołówek :)


 Kartkę dzielimy na trzy równe części, środkową zostawiamy,
a dwie pozostałe dzielimy na wąskie paski. 
U mnie są one szerokości 2 cm.


Paski rozcinamy wzdłuż narysowanych linii.



I sklejamy ze sobą, zaczynając od środkowego, 
tak by na siebie nachodziły. 


Sklejony koszyczek wygląda tak:



Doklejamy uchwyt i dowolnie ozdabiamy,
ale tak by zakryć oczywiście miejsce sklejania pasków.



 Oto jak prezentuje się mój skończony koszyczek:




Mam nadzieję, że komuś z Was przyda się ten kursik:)

Do zrobienia koszyczka użyłam:




Zapraszam jutro na kolejną inspirację.


4 komentarze: