środa, 16 grudnia 2015

Gościnna projektantka

Dzisiaj witamy serdecznie Magdę z gościnnym projektem:



Witajcie.
Nazywam się Magdalena Małecka a w internetowym świecie posługuję się nickiem Nolanna. 
Od kilku lat prowadzę blog madebynolanna.blogspot.com, na którym prezentuję swoją twórczość. Lecz cała przygoda z rękodziełem zaczęła się blisko dziesięć lat temu. Od nieco ponad dwóch pasjonuje mnie scrapbooking. Papierkowe szaleństwo wciągnęło mnie na dobre i kiedy opada kurz po całym dniu pracy, zasiadam do moich farb, pędzelków, kubka kawy i ...tworzę. ;) Uwielbiam robić kropki z farby, strukturę przez maski i stemplować. Najchętniej wykonuję layouty i art journale w technice mix media, ale nie obce mi są kartki czy albumy. 

Serdecznie dziękuję za możliwość gościnnego występu.

Dzisiaj zaprezentuję LO`s zbudowany na bazie z arkusza kolekcji Soft http://paperpassion.pl/pl/p/Soft-Collection-4-pastelowa-mieta/149 . Piękny miętowy kolor i gładka powierzchnia pozwoliły zaszaleć mediowo. Delikatny pastelowy odcień przełamałam turkusowym paskiem z kolekcji Lato/Summer nr 4 (turkus - błękit) W pracy wykorzystałam dwie tekturki Tekturka napis DO WHAT YOU LOVE oraz ramkę w środek której wkleiłam zdjęcie - Tekturka serduszko ażurowe cienkie 1szt. Sztuczne kwiaty duże białe kpl. 6 szt






​Dziękujemy za ciekawy projekt,
 z Magdą spotkamy się jeszcze w tym miesiącu:)

Zapraszamy osoby chętne do udziału z gościnnym projektem w styczniu. 
Czekamy na zgłoszenia do 20-12-2015 
paperpassion.pl@gmail.com

7 komentarzy:

  1. Dziękuję serdecznie za gościnę. Niezwykle miło mi się na papierkach Paper Passion pracuje i cieszę się już na kolejną wizytę. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca piękna, ja jakoś nie mogę się do nich przekonać, chyba za duża powierzchnia do zagospodarowania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. :) A co do powierzchni, to można zacząć od mniejszych- 20x20 lub nawet na kartce. A zapewniam, że zabawa jest przednia. :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Podziwiam niekonwencjonalny sposób wykorzystania papierów Paper Passion. Fajnie ci to Magda wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Roma! Z Twoich ust, tym lepiej smakują komplementy. A papiery mają duży potencjał mix mediowy. :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń