niedziela, 27 lipca 2014

Złote Gody w beżach


hej, hej...
Zanim przejdę do rzeczy chciałabym Wam podziękować za odwiedziny. Cieszę się bardzo, że mój kursik na bezwykrojnikowe kwiaty tak bardzo przypadł Wam do gustu. 
Jeśli mielibyście ochotę na jakiś kursik to piszcie, służę pomocą.
Dzisiaj znów przybywam do Was z pudełkiem.
Tym razem jest to boxik rocznicowy w brązach i beżach.
Poszalałam troszkę i wymyśliłam kolejne kwiaty - takie rozetowe. Żeby było weselej zrobiłam je w kolorze różowym z dodatkiem brązu i musztardowych różyczek.
W pustym miejscu będzie zamieszczone zdjęcie solenizantów.









Użyte materiały ze sklepu:

 Papier Beige Collection 5

 Papier Beige Collection 1


 

Koronka bawełniana klockowa antyczna biel

Koronka bawełniana klockowa różowa

 

Życzę miłego dnia

MargoLa

 




6 komentarzy:

  1. Świetny :), bardzo lubię te pudełeczka. Nowe kwiatki też ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że się podoba. Robię co mogę by każde pudełeczko było inne:)
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. pięknie wygląda i boxik i torcik , śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo :) Serca są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale bogate pudełeczko :) Podobaja mi się te kwiatuszki na wieczku.

    OdpowiedzUsuń