czwartek, 3 lipca 2014

Bez różu - i już!

Witam!
Dzisiaj pierwszy czwartek moich inspiracji na blogu.
Wykonałam kartkę, którą można wręczyć z okazji urodzin dziecka.
Postanowiłam zastosować nietypową kolorystykę kierując się paletą barw grafiki. Tradycyjnie przypisany dziewczynce róż zastąpiłam zielenią i żółcią. Widoczną na kartce grafikę  znajdziecie na wirtualnej sklepowej półce, w kategorii " elementy do wycinania".
Do wykonania kartki użyłam papierów z dwóch różnych kolekcji, aby pokazać Wam, że można je swobodnie ze sobą łączyć.
Papiery są bardzo dobrej  jakości, mają gramaturę odpowiednią do wykorzystania ich szczególnie jako bazy albumowe i exploding boxy, idealnie wręcz nadają się na kopertówki. 
Papiery są przyjemne w dotyku i dobrze się z nimi pracuje.
Kolory w rzeczywistości są przyjemniejsze dla oka, niż na zdjęciach. 
Cena papierów w stosunku do ich jakości nie jest wygórowana
i porównywalna do cen kolekcji innych producentów.
Reasumując :  bez zbędnego lukrowania - dobra jakość za przyzwoitą cenę.
Kartkę ozdobiłam różyczkami w kolorach idealnie dopasowanych do barwy papierów. Różyczki są perfekcyjnie wykonane i co najważniejsze - ich cena jest przyjazna dla portfela.

Użyte materiały:




papier kremowo-żółty z kolekcji BEIGE




Polecam papiery z obu kolekcji i mam nadzieję, że nie zawiodą Waszych oczekiwań. 

Do zobaczenia w następny czwartek !









4 komentarze:

  1. O jaki słodziak:) jaka radosna wspaniała ....rewelacja :) jak popsuje mi się humor będę wiedzieć na co spojrzeć:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna letnia karteczka. Super pomysł z tymi zwisającymi smoczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka urocza ii słodka mimo, że nie ma różowego :) Ślicznie i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń