poniedziałek, 21 lipca 2014

Trojaczki i kwiatuchy gnieciuchy :)

Witam Was gorąco - to był upalny, ale i pracowity weekend. Oglądając Wasze blogi i podziwiając ręcznie robione kwiaty sama postanowiłam zrobić swoje :) Dopasowałam je kolorystyką (poprzez zabarwienie mgiełką) do całości projektu. Wszystkie kartki powstały ze zmiksowania 2 kolekcji: http://paperpassion.pl/pl/p/LatoSummer-zestaw-papierow-dwustronnych/194  oraz  http://paperpassion.pl/pl/c/Beige-Collection-Bezowa-Kolekcja/64
Oto karteczki, które chciałabym Wam pokazać (jestem ciekawa co sądzicie o połączeniu kolorów i która podoba Wam się najbardziej):




 Do przygotowania kartek użyłam:
oraz kwiatuchy gnieciuchy (wszystkie powstały z 1 arkusza papieru czerpanego):




Pozdrawiam, chanya13

3 komentarze:

  1. Piękne są moja córka tez lubi wykonywac kartki urodzinowe sam i nawet fajnie jej to wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczkic udne, najbardziej podoba mi się środkowa z motylkami

    OdpowiedzUsuń
  3. oj najbardziej podoba mi się środkowa z beżem!!! piękne stonowane kolory!

    OdpowiedzUsuń