niedziela, 6 lipca 2014

Beżowo - urodzinowo.

Witajcie kochani.
Dziś jest niedziela, czyli mój dzień inspiracji dla Was.
Długo się zastanawiałam co zrobić, żeby Wam się spodobało i żeby zrobiło na Was dobre wrażenie - bo wiadomo,
 że pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, hihi...
Moje wątpliwości szybko rozwiała paczka którą dostałam ze sklepu Paper Passion. 
Kiedy tylko ujrzałam papierki z Beige Collection 
i te przepiękne bawełniane koronki od razu wiedziałam,
 że muszę przyłączyć się do zabawy trwającej na blogu Made by Groszek i  zliftować kartkę Mariusza.
Trudne to było wyzwanie, nawet bardzo, gdyż nigdy w tym stylu nic nie stworzyłam, ale jakoś poszło.
Zanim jednak przejdę do konkretów, może powiem coś najpierw o samych papierach.
Tak, będę chwalić, gdyż papiery warte są pochwały.
Nie dość, że kolory są w realu dużo ładniejsze
i przyjemniejsze dla oka to jeszcze bardzo fajnie się tną 
i szarpią.
Nie wiem jeszcze jak się po nich szyje, ale mam nadzieję wkrótce to wypróbować.
  
No dobrze to teraz mogę przejść już do sedna.

Karteczka Mariusza,
o której zliftowanie się pokusiłam wygląda tak:


A to moja intepretacja...





 Materiały ze sklepu jakie użyłam:















Jutro inspiruje Was Agnieszka, a ja zapraszam Was oczywiście również w niedzielę.
 Życzę udanego i słonecznego tygodnia.



1 komentarz: