czwartek, 24 lipca 2014

Dziecięce LO

Witam
 wszystkich  stałych obserwatorów i sporadycznych podglądaczy!

Dzisiaj zachęcać Was będę do wykonania prostego LO o tematyce dziecięcej. 
Jeżeli już działaliście w tym temacie - to bez problemu taki layout zrobicie, a dla tych którzy po raz pierwszy się do tego zabiorą będzie to miła i niezbyt męcząca zabawa. Pamiętajcie o tym, że papiery i dodatki dobieramy do kolorystyki zdjęcia.
Ja do swojej inspiracji wybrałam papier w kolorze pastelowego różu, ponieważ taki pasował mi do wybranych zdjęć.
W naszym SKLEPIE znajdziecie praktycznie wszystko, co jest potrzebne do pracy z LO (prócz zdjęć oczywiście!).

Ja wybrałam jako bazę papier we wdzięczne kwiatuszki z kolekcji  SOFT - PASTELOWY RÓŻ

W roli dodatków wystąpiły:



Dodatki do poszczególnych kolekcji dobrane są w odcieniach idealnie pasujących do papierów.







Ponieważ nie samymi kartkami scraperka żyje - zachęcam do opanowania innych form i linkowania efektów swojej kreatywności na naszym   FAN SITE



Dziękuję za uwagę:




ROMA






1 komentarz:

  1. świetne LO! Mam obawy przed tą formą prac, bo nie wiem czy podołam, ale dzięki Twojej inspiracji spróbuję! Dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń