czwartek, 17 lipca 2014

Papiery wielozadaniowe

Witam wszystkich w ten  letni czwartkowy poranek!

Papiery z każdej kolekcji  PAPER PASSION są wdzięcznym materiałem na każdy rodzaj scrapu.  Ja uważam, że sprawdzają się  doskonale zarówno w roli bazy, jak i w roli ozdobnika.
Dzisiaj pokażę Wam kartkę i LO - dla porównania i oceny, jak prezentują się na nich papiery z jednej kolekcji SOFT
Kartkę wzbogaciłam papierem z kolekcji LATO

Do wykonania kartki użyłam następujących materiałów dostępnych w   SKLEPIE:


Dodam na marginesie, że papiery idealnie nadają się do cięcia wykrojnikami. Papier jest na tyle sztywny, że ładnie trzyma formę nawet tych najbardziej delikatnych w kształcie wycinanek. Tnie się te papiery bez problemu i ładnie odchodzą od wykrojników nie rozwarstwiając się.





Do wykonania LO użyłam:









Czy jesteście przekonani, że te papiery  dobrze spełniają swoją rolę? 
Proszę o wyrażenie swojej opinii w komentarzach pod postem.
Jeżeli jesteście już w posiadaniu naszych papierów i wykonaliście z nich jakąkolwiek formę scrapu - linkujcie Wasze prace na naszym  FAN SITE !



Pozdrawiam i życzę miłej pracy z naszymi papierami. Mam nadzieję, że dzisiejszym postem zainspirowałam kogoś z Was do wykonania nie tylko kartki, ale i ciekawego LO.







  




3 komentarze:

  1. Tak, papier w moim odczuciu też jest rewelacyjny! kolory świetne , a cięcie i praca z wykrojnikami też bez zarzutu. ładnie się układa i jest taki przyjemny w dotyku.To były moje pierwsze wrażenia po jego otrzymaniu. Pozdrawiam, a kartka i LO świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy bardzo za miłą informację o naszych papierach :)

      Usuń