piątek, 18 lipca 2014

Lipcowe candy

Lato w pełni, piękna pogoda, część z Was wypoczywa na urlopach. 
Aby umilić ten czas zapraszamy do zabawy na blogu i naszym fanpage   


Candy trwa do 31-07-2014 do godz. 23:59, 

do wygrania:

Zestaw papierów 15x15 cm z kolekcji Soft i Lato
Zestaw skrapków z papieru czerpanego do wykonania kwiatków
Zestaw pręcików do kwiatów
oraz 15% rabatu na zakupy w Paper Passion.pl (wysyłka na nasz koszt)




Oto zasady udziału  w zabawie na blogu:

1. Umieść  podlinkowany banerek Candy na pasku bocznym  swojego bloga 
2. Dodaj post z informacją o konkursie i linkiem do tego posta na własnym blogu 
3.Dodaj komentarz pod tym postem poprzez inlinkiz
w terminie do 31-07-2014 do godz 23:55
4.  Będzie nam miło, jeśli zostaniesz obserwatorem bloga Paper Passion



 Na FB do wygrania drugi zestaw i 15 % rabatu na zakupy (wysyłka na nasz koszt)



Zapraszamy serdecznie:)


15 komentarzy:

  1. staje w kolejce po letnie słodkości :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie także będzie miło ustawić się w kolejce po takie rarytaski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chętnie przygarnę Wasze papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam
    banerek oraz post już na blogu
    http://dzastart-rekodzieloartystyczne.blogspot.com/2014/07/zapraszam-na-candy.html
    Przydałby mi się taki zestawik na początek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super candy również staje w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję od początku, banerek wisi, post też jest
    http://karteluszki-reni.blogspot.com/2014/07/171candy-w-paper-passion.html

    OdpowiedzUsuń
  8. "Słodkości" nigdy za wiele, zapisuję się i ja na Wasze podwójne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Jak dodać komentarz poprzez inlinkiz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To narzędzie służy do podlinkowania posta ze swojego bloga, nie do komentarzy. Trzeba wkleić link w pierwszą linijkę, w drugą wpisać swój nick, lub nazwę bloga, a w trzecią swój email i postępować wg instrukcji

      Usuń
  10. chętnie się zapisuje baner juz jest u mnie na blogu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. dołączam do zabawy, fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ufff.... zdążyłam :) Żal mi by było gdybym nie wzięła udziału w tym fantastycznym candy ;) Przydasi,papierków nigdy za wiele :) Banner jest już u mnie na blogu, jak i również post :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paczuszkę otrzymałam - jeszcze raz serdecznie dziękuję :))) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń