czwartek, 26 listopada 2015

Zobacz mój LO-s - z naszych papierów też można!

Miło Was witam dzisiaj i wszystkim tu zaglądającym życzę miłego dnia!

Rzadko na tym blogu pojawia się layout i postanowiłam to czym prędzej zmienić. Nie dajmy się zdominować komercji i od czasu do czasu zróbmy jakąś pracę dla przyjemności.



LO-s nie jest skomplikowany i przeciętnie zaagnażowana w scrapowanie osoba jest w stanie go wykonać. Wytężcie zatem swe śliczne oczęta wpatrując się w szczegóły.



Fioletowe kwiaty zrobiłam samodzielnie z papieru czerpanego.



Istotne jest to, że do tego LO-sa oprócz papieru potrzebne są tylko: klej, tusz i odrobina gesso i scrapki z wykrojników - czyli to, czego używamy do zrobienia kartki.  O zdjęciu nie wspominam, bo to oczywiste.

Zwróćcie uwagę na to, jak prezentuje się na zdjęciu arkusz z wzorem plastra miodu na tle z przecierkami. Jest to mój ulubiony arkusz z tej kolekcji. 

Dwa arkusze z Niezapominajek połączyłam tu z arkuszem w kropki z Fiołków,a niektóre ozdoby wycięłam z jasno fioletowego arkusza kolekcji Soft.

Czy takie połączenie uważacie za atrakcyjne? Czy użylibyście tych papierów do innych prac niż kartki? Do jakich prac nadają się najbardziej?

Poniżej zamieszczone są podlinkowane produkty dostępne w sklepie:





Dziękuję za Waszą wizytę na blogu i mam nadzieję, że poświęcicie chwil kilka na komentarz pod postem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz