niedziela, 1 listopada 2015

Na rocznicę

Witajcie,
okazuje się, że ślubnych okazji wcale nie ubywa :) Jak nie ślub,to rocznica. Dziś pokażę kartkę personalizowaną właśnie z okazji 40 rocznicy ślubu. Kartka bardzo prosta, ale myślę, że dość efektowna, a dzięki użytym papierom bardzo świeża i delikatna.
Po raz kolejny w ruch poszły Fiołki - bardzo lubię tę kolekcje, bo daje mnóstwo możliwości, jest piękny fiolecik, łagodne rozbielone beże i świeża zieleń. Do wykonania kartki posłużyły mi dwa arkusze, zieleń właśnie oraz beżowo-szarawe kropeczki. Kwiatki zrobiłam sama ( białe pręciki ) i umieściłam je na okrągłej ramce z zawijasami, którą lekko potuszowałam. Parę listków do tego, serduszka, białe perełki w płynie posypane brokatem, tiul i kartka gotowa :)





Pasuje do okazji? Mam nadzieję, że tak :)

Pozdrawiam i zachęcam do wykorzystania tej ramki - jest niezwykle efektowna (szczególnie, jeśli nie przykryje się jej zbyt mocno kwiatami ;) )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz