niedziela, 15 lutego 2015

Pastelowe zaproszenia komunijne dla dziewczynki


Witajcie.
W zeszłym tygodniu obiecałam Wam, że pokarzę zaproszenia z wykorzystaniem papierów z kolekcji SOFT 
w kolorze różowym, fioletowym i żółtym i tak też czynię.
Zaproszenia, które przygotowałam nie są standardowe.
Ich wymiary wynoszą 13 x 18 cm i mają dwustronnie otwierane skrzydełka.
Mało tego posiadają ozdobioną w spersonalizowany stempelek,  grafikę i kwiatki przepaskę będącą pięknym dopełnieniem całości.
Kwiatuszki wykonałam sama użyłam do tego celu papieru czerpanego NAMASTEwykrojnika i kredek akwarelowych, którymi pokolorowałam środki.







Sami chyba przyznacie, że nasze papiery z kolekcji  SOFT  idealnie nadają się do zaproszeń i innych form ślubnych, komunijnych oraz z okazji Chrztu Świętego i nie tylko.

Wykorzystane materiały:


Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Każde Wasze słowo jest dla mnie ważne i mobilizuje mnie do dalszej pracy.

Miłego dnia 
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz