piątek, 1 września 2017

Wyzwanie na wrzesień - dowolna praca z sową

Zapraszamy Was do zabawy z kolejnym tematem.
Wrzesień kojarzy się ze szkołą, która kojarzy się ze zdobywaniem wiedzy, która kojarzy się z mądrością, która kojarzy się symbolicznie z sową......... ;)
Czekamy więc na Wasze wrześniowe sowy, nie muszą być szkolne ;)

Dowolna praca scrapowa z sową :)






Zasady zabawy:

1.Wykonaj  pracę wg wytycznych.
2. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej.
3. Poprzez narzędzie inlinkz zgłoś nam swoją pracę podając link do swojego posta z pracą (nie całego bloga!)
4. Wyzwanie można łączyć z innymi.

5. Na wyzwanie można zgłosić jedną pracę.

6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą, a nie do całego bloga.
7. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek do wyzwania w poście. 
Będzie nam miło, jeśli zostaniecie obserwatorami naszego bloga.
8. Na wasze prace czekamy do 22-09-2017 do godz. 23:55
Wyniki ogłosimy do 08.10.2017r.

Będzie nam miło, jeśli w pracy użyjecie nasz firmowy papier, lub tekturkę i podlinkujecie do sklepu.
Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy trzy najlepsze, których zwycięzcy otrzymają banerek, a praca z największą ilością głosów otrzyma też paczuszkę z przydasiami



Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Pamiętajcie, że weryfikacja słowna nie chroni od spamu, a nam utrudnia zostawienie komentarza na Twoim blogu.


Banerek do posta z wyzwaniem:







Banerek, który możecie umieścić
na pasku bocznym Waszego bloga:




Nasz zespół przygotował dla Was inspiracje :)


miesz-Anka
Przygotowałam zakładkę do książki z sową.
Pojawiło się na niej sporo papierów z różnych kolekcji: 
BLUE, NIEZAPOMINAJKI, SOFT II, FIOŁKI



Ja przygotowałam optymistyczna kartkę z życzeniem Miłego Dnia z papierów Beige Collection 1, Soft Collection 5, Fiołki 2 Beige Collection 4.





Ode mnie porcja łakoci żeby łatwiej było wejść w nowy rok szkolny:) Pudełeczka zrobiłam z użyciem papierów z Kolekcji Summer - fuksji i turkusu.



Anetta
Zrobiłam karteczkę z sówką w kropki. Wykorzystałam papiery z kolekcji Blue i Soft II w niebieskich kolorkach.

Karolina_Wycina
U mnie mały słodziak przebrany za sówkę
- przygotowałam narożną zakładkę do książki dla przyszłej mamy.
Użyłam papierów z kolekcji Soft, Soft II, Niezapominajki i Magnolia.







Gosia 
Album format 20x25 cm, 
wykorzystałam papiery z kolekcji Magnolia, Beige collection i Rosarium.





zapraszamy serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz