czwartek, 14 września 2017

Ślubnie z kolekcją Margareta

Witajcie :)

W zeszłym tygodniu swoją premierę miała kolekcja Margareta.
Ja jestem nią zachwycona 💚 Delikatne kolory i piękne wzory są idealne na wszelkie okazje.
Na początek przygotowałam kartki ślubne z tej kolekcji i dziś prezentuję kilka z nich.
Pierwsza pamiątka jest warstwowa, bogato zdobiona. Papier potarmosiłam troszkę na brzegach, zrobiłam przedarcia z których wychylają się kwiaty z WOC. Dodałam Młodą Parę z białej masy, tiul z brokatem, serwetkę, listki stemplowane na arkuszu Walentynka oraz napis Młodej Parze. Całość okrasiłam brokatem opalizującym. 





Do tej skromnej kartki wykorzystałam papier z pięknym wzorem Margareta 4 oraz tekturkę obrączki.



Do pamiątki w formacie DL użyłam arkusza Margareta 1 oraz tekturki Młodej Parze.




Ze sklepu użyłam:

Pozdrawiam cieplutko :) Magda :)



4 komentarze: