czwartek, 5 maja 2016

Magnoliowy tag

Witam serdecznie!
I zapraszam na kolejną inspirację
z Magnolią w roli głównej.


Zachwyciły mnie delikatne,
lekko przybrudzone róże z tej kolekcji.
A kto mnie zna, ten wie, 
że nie jestem miłośniczką różowości ;)
Takie właśnie papiery 
przekonują mnie do różowego koloru :)



Sięgnęłam po formę taga,
bo dawno już ich nie robiłam,
a często używam ich też jako swego rodzaju 
karty pocztowej, na której wypisuję
 życzenia lub pozdrowienia.


Głównym elementem jest kwiat,
który wycięłam moim ulubionym wykrojnikiem.
W tle oprócz skrawków starej książki
widoczna jest również taśma dekoracyjna z różyczkami
Uroku dodają również samoprzylepne perełki.
By tag bardziej się błyszczał, 
dodałam jeszcze nieco złotej farby
oraz obsypałam złotymi mikro kuleczkami.


Pozdrawiam 
i zapraszam już jutro, na kolejną inspirację
w wykonaniu naszego DT :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz