piątek, 17 lipca 2015

Fiołkowe pudełko ślubne

Dzisiejsza moja praca,
to ślubny exploding box,
tonący w fiołkach.



Pudełko w całości 
wykonane jest z nowej kolekcji Paper Passion
Fiołki 


Posłużyłam się również tekturkami
dostępnymi w naszym sklepie:
*łabędzie 
*napis LOVE
 *młoda para 

Kwiatuszki zrobiłam ręcznie, 
używając do tego wykrojnika z kwiatem 
Wykorzystałam te mniejsze kwiatuszki, 
by bardziej przypominały fiołki.


Bardzo przyjemnie pracuje mi się z tą kolekcją.
Fiołki pięknie współgrają z beżami,
a zielony arkusz idealnie również do nich pasuje. 
Jeśli ktoś jeszcze nie wypróbował tej kolekcji,
to gorąco zachęcam :)




3 komentarze:

  1. Śliczne, te postarzenia są świetne, idealnie pasują do tego projektu, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...a te kwiatki z tego papieru na wieczku przecudne :)

    OdpowiedzUsuń