środa, 18 marca 2015

Łososiowy - lubicie ten kolor?


Witam!

Przedstawiam dzisiaj kartkę urodzinową, na której połączyłam arkusz nr 4 z kolekcji Walentynka  z papierem innego producenta o wzorze przypominającym płytę paździerzową.
Moim zdaniem ten mariaż wypadł dobrze. Łagodny blady łososiowy rozjaśnił drewienka, a listki i gałązki ożywiły całość.

Po raz n-ty namawiam do korzystania z pearlmakerów, które zapełniają puste przestrzenie i urozmaicają całość. Znajdziecie je w dziale Media, w bardzo korzystnej cenie. Fajna, cieniutka końcówka ułatwia aplikację i dzięki temu można "posadzić" bardzo malutkie kropeczki. Pearlmakery są bardzo wydajne - ja mam je od 11 miesięcy i używam bardzo często, a jeszcze nie zużyłam całego opakowania.

W postaci wycinanek z wykrojników wystąpiły :




Baza A6 kremowa pearlmaker biały perłowy są w stałej ofercie sklepu.



Papier ten nadaje się również do robienia kwiatków. Na zbliżeniu widać delikatne wzorki. Zauważalne są również tłoczenia - papier dobrze współpracuje z wykrojnikami i folderami do embossingu




arkusza nr 4 w kolorze bladołososiowym w białe damaski wyjdą zapewne bardzo ciekawe kartki komunijne.
W ofercie sklepu są również tekturki komunijne :










Mam nadzieję, że zdołałam Was przekonać do walorów prezentowanych produktów. Czekamy zatem na Wasze prace z ich udziałem. Zgłaszajcie swoje prace na aktualne wyzwanie oraz na Fansite



Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz