niedziela, 24 sierpnia 2014

Carding - box na roczek


Witajcie
Dzisiaj dla odmiany coś w innym temacie niż ślub.
Kocham robić exploding boxy, ale co za dużo to nie zdrowo.
Tym razem moją niedzielną inspiracją dla Was będzie kartko - pudełko, czyli ostatnio dość popularny carding-box.
To dopiero moja 3 tego rodzaju praca  - myślę jednak, że będzie ich więcej.
Forma jest dość przyjemna, a nawet fantazyjna.
Tematem głównym są pierwsze urodziny, dlatego też postanowiłam postawić na liliowy papier z Kolekcji Delikatnej.
 Mało tego! W końcu się przełamałam i w swej pracy użyłam drugą - kwiecistą stronę papieru, która okazała się być bardzo wdzięcznym materiałem do pracy.
Na pewno zobaczycie ją nie raz na moich tworkach.





Do karteczki przygotowałam również pudełeczko, które umożliwia jego lepsze przechowywanie i zapobiega zniszczeniu w czasie transportu.



Użyte materiały ze sklepu:







Wam życzę miłego dnia, a ja uciekam korzystać z ostatnich już dni wakacji.

MargoLa

2 komentarze: