poniedziałek, 22 lutego 2016

Ażurowo i fiołkowo


Witajcie na początku nowego tygodnia! 
Dziś mam dla Was propozycję na szczególną okazję dla wyjątkowej osoby. Czasami zdarzają się sytuacje, że praca, którą komuś ofiarujemy ma "robić wrażenie". No, i ja właśnie takie wyzwanie starałam się podjąć, a czy mi się udało, to mam nadzieję, że dowiem się od Was ;)
Tak więc kartka, której motywem przewodnim są ażurowe koronki, jest utrzymana w stylu romantycznym, oczywiście. Takie zastosowanie ażurowych wycinanek stanowi doskonałe tło dla kwiatów wykonanych z fioletowego papieru czerpanego. Fiolet doskonale zgrał się z kolorem papieru zielonego, zastosowanego do wykonania listków. Kwiaty, jak i licie, pocieniowałam delikatnie tuszem, aby nadać im plastyczności. Miejsca wokół nich wypełniłam różyczkami papierowymi, które także postanowiłam pocieniować tuszem.
Do kompletu wykonałam pojemne pudełko z okienkiem. Okienko także otoczyłam koronkowymi wycinankami i wmontowałam w nie szybkę, by wszytko było wykończone na tip top ;)
Cały komplet wykonałam z kolekcji Fiołki, która świetnie się nadaje na takie delikatne, romantyczne prace, a za sprawą intensywnego fioletu (nr 3) nie sprawiają one wrażenia mdłych.










Dziękuję za uwagę i do zobaczenia w przyszłym tygodniu  ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz