piątek, 5 lutego 2016

Wyzwanie: Miłość nie jedno ma imię...


Witajcie
luty to miesiąc kojarzony z miłością za sprawą Św. Walentego
stąd temat naszego kolejnego wyzwania:
MIŁOŚĆ NIE JEDNO MA IMIĘ...
Dowolna praca z papieru, ale nie kartka klasyczna, z widocznym motywem miłosnym (napis, lub serce)

Temat popularny i liczymy na zainteresowanie :)



Zasady zabawy:

1.Wykonaj  pracę wg wytycznych.
2. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej.
3. Poprzez narzędzie inlinkz zgłoś nam swoją pracę podając link do swojego posta z pracą (nie całego bloga!)
4. Wyzwanie można łączyć z innymi.

5. Na wyzwanie można zgłosić jedną pracę.

6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą, a nie do całego bloga.
7. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek do wyzwania w poście. 
Będzie nam miło, jeśli zostaniecie obserwatorami naszego bloga.
8. Na wasze prace czekamy do 28-02-2016 do godz. 23:55
Wyniki ogłosimy do 05.03.2016r.

Będzie nam miło, jeśli w pracy użyjecie nasz firmowy papier, lub tekturkę i podlinkujecie do sklepu.
Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy trzy najlepsze, których zwycięzcy otrzymają banerek, a praca z największą ilością głosów otrzyma też paczuszkę z przydasiami.



Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Pamiętajcie, że weryfikacja słowna nie chroni od spamu, a nam utrudnia zostawienie komentarza na Twoim blogu.


Banerek do posta z wyzwaniem:





Banerek, który możecie umieścić
na pasku bocznym Waszego bloga:




Spójrzcie na prace naszego DT:



Moja inspiracja to blejtram z okazji Diamentowych Godów, piękna rocznica, nieprawdaż? I na tę wyjatkową okazję zwykła kartka to za mało ;) Praca jest mocno mediowa, więc musicie mi uwierzyć na słowo, że pierwszą warstwę kompozycji stanowią elementy wycięte z tego arkusza z kolekcji Soft oraz z tego z kolekcji Fiołki. Zdjęcia nakleiłam na fiołkowe kropeczki
Wykorzystałam także
-różyczki tete,
-róże na tiulu,
-metalowe serduszko
-ażurową ramkę
i oczywiście całą masę mediów.





miesz-Anka
Ramka ze zdjęciami mojego Maluszka, która wisi nad łóżeczkiem, bardzo wzbudza jego zainteresowanie. Co chwilę zadziera główkę, żeby na nią popatrzeć i wesoło sobie "bebla" po swojemu do przystojniaka ze zdjęć ;o)
Praca prosta, bez "udziwnień" i nadmiaru dekoracji - taka jak lubię :o) 
Główną rolę odgrywa tu papier Niezapominajki 01


Ewelina
Walentynkowa budka zawieszka z kolekcji Walentynka i tekturkowym serduszkiem.





chanya13

folder na płytkę CD ze zdjęciami z reportażu ślubnego, całość z kolekcji Fiołki i liliowy Soft Collection, dodałam też białe kwiaty







MargoLa
Przygotowałam mini album, w którym zamieszczę zdjęcia z tegorocznych walentynek. Tym razem postawiłam na prostotę.
Bazę na album wycięłam z liliowego papieru z kolekcji Soft, a serce z różowego arkuszu, który skontrastowałam z fuksją z kolekcji Lato. Do tego wstążeczka w kratkę i albumik gotowy ;)




angel

Ja również postawiłam na prostotę tym razem
i zrobiłam tagi - zawieszki do walentynkowych prezentów.
Połączyłam papiery z dwóch kolekcji :
Walentynka oraz Fiołki.





Gosia
albumy z kolekcji Róża, Fiołki nr 4 i Beige Collection nr 1, do tego tekturki z sercami i biała taśma z perełkami

 



Zapraszamy do sklepu na weekendową promocję >>>>>>



Zapraszamy serdecznie :)



5 komentarzy:

  1. przepraszam bardzo za małe zamieszanie, ale dobra duszyczka zwróciła mi uwagę, że w dodanym przeze mnie zgłoszeniu (nr1)zamiast linka z moją pracą jest link do Waszego wyzwania. Niestety nie mogłam edytowac zgłoszenia i nie mogę go u Was usunąć dlatego pozwoliłam sobie jeszcze raz zgłosić pracę (nr 25) przygotowaną na Wasze wyzwanie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń