środa, 13 maja 2015

Witamy nowe projektanki w naszym DT

Witajcie kochani:)
 Dziękujemy wszystkim osobom, które wykazały zainteresowanie i przysłały swoje zgłoszenia do naszego zespołu projektantek.  Zawsze jest to czas na podjęcie trudnych decyzji i wyborów. 
Z nadesłanych zgłoszeń wybrane zostały trzy zdolne i chętne do pracy dziewczyny, które będą Was inspirować i pokazywać jak wykorzystać nasze papiery w różnych stylach, technikach i formach:


                                            angel





Nazywam się Andrzelika Jazłowiecka,  w świecie blogowym funkcjonuję jako angel.

Scrapbookingiem zajmuję się od jakichś czterech lat. Jest on jedną z form twórczości, jakimi się zajmuję, bo oprócz cięcia i klejenia papieru, również rysuję, maluję, (zdobyłam kilka nagród w konkursach ATA w Namysłowie - Aneks Twórczości Artystycznej) , szyję i odnawiam meble.
Nieobce są mi mixedmedia. Artjournal jest jedną z moich ulubionych form wyrażenia siebie, jest bowiem zbliżone do malarstwa i kolażu, a nie wymaga takiego nakładu czasu, materiałów co malarstwo sztalugowe.
Praca z papierem, farbami, różnymi mediami i innymi materiałami (bo tak naprawdę wszystko można zalterować i wszystko może się przydać), sprawia mi ogromną przyjemność i satysfakcję.
Lubię mieszać stare i nowe, dlatego w swoich pracach często wykorzystuję np stare książki. Swój styl mogę zdecydowanie określić po prostu jako styl Crafty :) W zależności od potrzeby chwili, wyczucia, konkretnej pracy jest ona bardziej klasyczna lub bardziej vintage. Wiele dodatków i ozdób robię własnoręcznie.



Hej, tu Kasia, znana również jako Karotka :) 
Jestem studentką ostatniego roku magisterki. Uwielbiam wiosnę i moje dwa ukochane psiaki. Moje życie kręci się wokół papieru. Można powiedzieć, że nawet nie mam sypialni, bo prócz łóżka całą przestrzeń zajmują przydaśki. Zdecydowanie jestem nocnym markiem, bo najlepiej pracuje mi się po cichu, jak miasto już śpi :)


Witam wszystkich serdecznie, miło mi niezmiernie, że dołączyłam do grona papierowo zakręconych dziewczyn:) Na imię mam Aneta, co nietrudno rozszyfrować, gdyż w sieci występuję jako AnetaA. Pracami ręcznymi zajmuję się właściwie od zawsze, a że wiek juz słuszny, więc już ładnych parę lat:) 
Od niedawna jednak możecie oglądać moje prace na blogu. Nie ma co ukrywać-moje serce należy do papierów.Nie tworzę w jakimś konkretnym stylu-czasami są to prace bogate, a nawet bardzo bogate, a czasami proste i skromne, w zależności od nastroju i .... pogody za oknem. 
Mam nadzieję,że dam sobie radę w gronie tak uzdolnionych dziewczyn i że moje prace znajdą uznanie w oczach scrapomaniaczek:) 



Z niecierpliwością czekamy Na Wasze inspiracje :)


2 komentarze:

  1. Cieszę się bardzo, że mogłam dołączyć do tak zdolnych dziewczyn. Mam nadzieję, że nie zawiodę. Witam wszystkich jeszcze raz i dziękuję za przyjęcie do DT.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się cieszę na nową przygodę i nowe znajomości:) Dziękuję za przyjęcie do DT.

    OdpowiedzUsuń