niedziela, 17 maja 2015

Komunijne inspiracje w pastelach

Witajcie,
dziś mam przyjemność po raz pierwszy pokazać Wam swoje inspiracje. Maj to miesiąc komunii, więc i moja propozycja jest na tę okazję. Kartkę wykonałam z delikatnych papierów kolekcji Soft. Użyłam pastelowego błękitu oraz pastelowej mięty. Głównym elementem jest kielich z winogronem - jest na tyle dekoracyjny, że właściwie zbyt wielu ozdób już nie potrzebuje, stąd tylko z boku delikatna kompozycja kwiatowa. Do tego kilka półperełek i perełek w płynie i kartka gotowa :)






Muszę przyznać, że kolor tych papierów jest niezwykle delikatny, dlatego też zagościły one na .... słoikach, które będą wypełnione słodyczami i podarowane chrzestnym jako podziękowanie za udział w uroczystości. Myślę, że to bardzo fajny zwyczaj i dobrze, że właśnie na takie detale zwracamy uwagę. Do wykonania słoikowych dekoracji użyłam wspomnianej kolekcji Soft, do tego śliczne błękitne kwiaty, które są bardzo dekoracyjne, stąd wokół słoika tylko niebieska koronka bawełniana. Całość uzupełniają papierowe kwiatki, półperełki, gaza. 








Mam nadzieję, że skusicie się na naszą delikatną kolekcję :)
AnetaA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz