środa, 7 stycznia 2015

Witamy nową projektantkę :)

Miło nam ogłosić, że do  naszego DT dołączyła Iwona:




Witam serdecznie wszystkich czytelników bloga i fanów marki PaperPassion.

Chcialabym bardzo podziękować Gosi za zaproszenie do DT- czuję się zaszczycona :)


Nazywam się Iwona ale w scrapbookingowym światku znajdziecie mnie pod pseudonimem Yovi . 
Jestem mamą dwojga cudownych dzieci :Zuzi i Czarusia, oraz wielbicielką kotów.
Scrapbookingiem , na poważnie zainteresowałam sie w 2006 roku , kiedy na świat przyszła moja córeczka. 
Ale odkąd pamiętam ciągnęło mnie do papieru , zawsze prowadziłam pamiętniki ( dziś nazywałyby się artjournalami), 
które bogato ozdabiałam wycinankami , naklejkami , stronami z gazet i podkradanymi mamie tkaninami.
Nie wyobrażam sobie życia bez kreatywnej twórczości .
Znaleźć mnie możenie na blogu:

Oto kilka prac Iwony:









Czekamy na prace Iwonki z naszych papierów :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz