poniedziałek, 12 stycznia 2015

Walentynka - nowość !!! i candy :)

Kochani, z okazji premiery kolejnej naszej  kolekcji pt. Walentynka, która już czeka na Was w sklepie Paper Passion,
 zapraszamy na  CANDY!!!


Jedną kolekcję możecie wygrać na blogu, drugą na FB








Oto zasady udziału  w zabawie na blogu:

1. Umieść  podlinkowany banerek Candy na pasku bocznym  swojego bloga 
2. Dodaj post z informacją o konkursie i linkiem do tego posta na własnym blogu 
3.Dodaj zgłoszenie pod tym postem poprzez inlinkiz
w terminie do 25-01-2015 do godz 23:55
4.  Będzie nam miło, jeśli zostaniesz obserwatorem bloga Paper Passion i pochwalisz się swoimi pracami w naszym Fansite.




 Na FB do wygrania drugi taki sam zestaw 


Kolekcja składa się z 8 arkuszy papierów dwustronnych, 8 wzorów - po dwa arkusze z każdego wzoru
Papier do scrapbookingu o gramaturze 250g/m2, dwustronny, bezkwasowy i bezdrzewny, matowy. Wymiary 30,5 x 30,5 cm.
Świetny jako baza do kartek albumowych, kopertówek, zaproszeń, dekoracji kartek ślubnych, vintage, tagów, i notesów itd. 
Kolory brązu, kremu i oberżyny.











zapraszamy serdecznie :)

11 komentarzy:

  1. Jak widać, piękne papiery, mam ogromną ochotę coś z nich zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne! Staję w kolejeczce!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne i już się zapisałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i uniwersalne kolory, fajnie, że nie są to typowe czerwienie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super papiery - serduszka i malutkie kropki to mój ulubiony wzór. W sam raz na karteczkę dla ukochanego, haha ;)
    Jestem i tu, i na fejsie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I tu i tam - może gdzieś się poszczęści. Oby, bo kolekcja piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kolekcja - marzenie. Próbuję szczęścia tutaj i na FB.
    Niestety nie mogę obserwować bloga, ponieważ funkcja mi w ogóle nie działa. Blog jednak jest w mojej liście czytelniczej.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń