piątek, 7 lipca 2017

Wyzwanie na lipiec - BINGO

W lipcu
zapraszamy Was do zabawy z kolejnym tematem.

Tym razem BINGO, w którym każdy znajdzie pomysł dla siebie :) 
W zgłoszonej pracy prosimy napisać, który wariant z bingo został wybrany.




Zasady zabawy:

1.Wykonaj  pracę wg wytycznych.
2. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej.
3. Poprzez narzędzie inlinkz zgłoś nam swoją pracę podając link do swojego posta z pracą (nie całego bloga!)
4. Wyzwanie można łączyć z innymi.

5. Na wyzwanie można zgłosić jedną pracę.

6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą, a nie do całego bloga.
7. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek do wyzwania w poście. 
Będzie nam miło, jeśli zostaniecie obserwatorami naszego bloga.
8. Na wasze prace czekamy do 23-07-2017 do godz. 23:55
Wyniki ogłosimy do 08.08.2017r.

Będzie nam miło, jeśli w pracy użyjecie nasz firmowy papier, lub tekturkę i podlinkujecie do sklepu.
Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy trzy najlepsze, których zwycięzcy otrzymają banerek, a praca z największą ilością głosów otrzyma też paczuszkę z przydasiami



Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Pamiętajcie, że weryfikacja słowna nie chroni od spamu, a nam utrudnia zostawienie komentarza na Twoim blogu.


Banerek do posta z wyzwaniem:







Banerek, który możecie umieścić
na pasku bocznym Waszego bloga:




Nasz zespół przygotował dla Was inspiracje :)



Na moją dzisiejszą inspirację przygotowałam delikatną kartkę ślubną. 
Powstała ona z papieru Fiołki 4
Moja linia bingo to: warstwy - kwiaty - koronki





Ode mnie połączenie papieru kraftowego z różem z Rosarium 
Na mojej kartce znajdziecie warstwy - stempel - guzik 







Przygotowałam warstwową kartkę ślubną z papieru Fiołki 4.
Dodałam tekturki: ramkę ażurową oraz napis Młodej Parze i kwiatki z WOC.
Listki postemplowałam na arkuszach Rosarium 3 i Walentynka 4.
U mnie znajdziecie: warstwy - kwiaty - koronki oraz 
stempel - sznurek - tekturka




Karolina_Wycina

Ode mnie kartka ślubna w kolorach błękitno-kremowych (Blue 4 i Rosarium 1)
z dodatkiem zieleni z arkuszy Fiołki 2 i Niezapominajki 3.
Do tego tekturka z wiśniową gałązką,
różyczki
dwutonowe błękitne i zielone oraz perełki w płynie.

Moja linia bingo:
warstwy - kwiaty - koronki oraz koronki - tekturka - przeszycia.





 Anetta (Jamiołowo)
Moja karteczka nawiązuje do stylu shabby chic. Kartka powstała z papieru nr 2 z kolekcji Rosarium, a realizuje aż 3 linie naszego bingo: poziomą- warstwy-kwiaty-koronki, a także pionową -kwiaty-sznurek-perełki i skośną -koronki-sznurek-guzik:)




Gosia
Wykorzystałam papier Fiołki nr 4 oraz Magnolia nr 1,
tekturka z ramką i napisem, różyczki.
Warstwy - kwiaty - koronki.


Zapraszamy :)

2 komentarze:

  1. Dzień dobry, czy to musi być kartka, czy może być LO. Nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji.

    OdpowiedzUsuń