czwartek, 9 marca 2017

Komunijne albumy

Witajcie :)

Ja nadal pozostaję w klimatach komunijnych.
 Przygotowałam albumy w dwóch wersjach kolorystycznych.
Mogą stanowić komplet z pamiątkami, 
które prezentowałam w poprzedni czwartek.
Do różowego albumu użyłam papierów z kolekcji Magnolia.
W niebieskim pomieszałam dwie kolekcje: Soft i Rosarium.
Jak widać, idealnie sie uzupełniają.







Do wykonania albumów użyłam:

Taśma dekoracyjna papierowa washi biała w beżową koronkę



Do zobaczenia w przyszły czwartek :)
Madzik 


4 komentarze:

  1. Cudowne te albumy...uwielbiam prace Magdy 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, szczęśliwi ci, do których trafią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZiękuję, bardzo mi miło :) Ja również mam nadzieję, że albumy spodobają się obdarowanym i ich rodzicom. Pozdrawiam :)

      Usuń