poniedziałek, 30 stycznia 2017

Na pożegnanie


Witajcie!
Dziś przyszedł dzień, w którym mówię "Do widzenia" czytelnikom bloga Paper Passion. Niemal przez okrągły rok (uwierzycie?) miałam wielką przyjemność prezentować tu swoje prace, wykonane z fajnych papierów. Mam nadzieję, że choć trochę zainspirowałam Was do twórczego spędzania czasu. Dziękuję Właścicielce sklepu - Gosi, za możliwość współpracy, a Wam, drodzy czytelnicy, za obecność, komentarze i zainteresowanie.

A na pożegnanie przygotowałam dwie prace z jednej z moich ulubionych kolekcji - "Beige". Ciepłe odcienie beżu okazały się doskonałe zarówno do wykonania patchworkowego tła, jak również do stworzenia dużych, przestrzennych kwiatów.












Pozdrawiam gorąco i mam nadzieję na spotkania w innych, równie miłych, okolicznościach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz