poniedziałek, 18 kwietnia 2016

W formie kopertówki

Witajcie!
Nowy tydzień to nowe wyzwania i okazja do zrobienia wielu nowych rzeczy. Mam nadzieję, że odpoczęliście podczas weekendu i czujecie się pełni energii i zmotywowani do działania ;)
Dziś przedstawiam Wam kolejną kartkę na ślub, tym razem w formie kopertówki. Nie ukrywam, że jest to moja ulubiona forma kartek na tę okazję. Prezentowaną poniżej wykonałam  w całości z papieru Magnolia nr 2. Front ozdobiłam papierowymi różyczkami w kolorze białym, wzbogacając je trochę ażurowymi wycinankami. Oczywiście, nie mogło zabraknąć tekturki z wizerunkiem młodej pary.







Sezon ślubny dopiero się rozpoczyna, więc jestem niemal pewna, że  w niedalekiej przyszłości, pokusicie się o stworzenie własnych wersji kopertówek, zatem życzę Wam miłej i owocnej pracy ;)
Pozdrawiam!


2 komentarze: