czwartek, 21 kwietnia 2016

Magnoliowy ślubny box

Witajcie!
Wiosna pięknie rozkwitła już magnoliami.
Podczas niedzielnego spaceru miałam przyjemność 
oglądać kilka pięknie ukwieconych drzew.
Na naszych papierach 
z nowej kolekcji Magnolia właśnie
również kwitną piękne kwiaty.
Idealnie nadają się one na ślubne projekty.


 Wzory na papierach są bardzo delikatne
i eleganckie, przez co mogą być bazą do nawet mediowych prac.
Ja wykorzystałam ich elegancję 
i nie zakrywałam zbytnio.
Delikatnie tylko postarzyłam,
tuszując brzegi.


 Do ozdobienia mojego exploding boxa 
wykorzystałam też papierowe kwiatuszki 
różnej wielkości oraz tekturki .
Na dwóch ściankach boxa
umieściłam bordery, które wycięłam tym wykrojnikiem.
Na pozostałych ściankach jest miejsce na życzenia,
które będą wypisane ręcznie.






Pozdrawiam ciepło i dużo słonka życzę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz