piątek, 25 września 2015

Layout na kalendarzu

Witam
w kolejny piątek !

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, coś, 
czego już dawno nie robiłam.
Layout z naszym rodzinnym zdjęciem.


Chciałam, tło scrapa pasowało do czarno - białego zdjęcia.
Idealnie wpasowały się tu papiery z kolekcji Soft,
żółty arkusz nr 5 oraz popielaty arkusz nr 6.
Papiery te idealnie skomponowały się ze zdjęciem.
A są na tyle uniwersalne, że można się z nimi
pobawić przy użyciu masek, stempli i różnych mediów,
których użyłam również, robiąc ten Layout.


Do ozdoby użyłam również dużego kwiatka,
którego zrobiłam przy pomocy
 mojego ulubionego wykrojnika.




Layout zrobiłam nietypowo na kalendarzu ściennym,
wiszącym w przedpokoju.
 Znalazłam dobrą metodę na zakrycie 
niezbyt ładnego zdjęcia na kalendarzu :)
Teraz kalendarz jest ozdobą przedpokoju.


Pozdrawiam
angel


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz