wtorek, 28 kwietnia 2015

Kartka książka z Róży


Witajcie
Z powodu zmian na blogu teraz to właśnie wtorek będzie dniem moich inspiracji dla Was.
Dziś znów pod nożyce poszła moja ulubione Róża.
Tym razem pokarzę Wam coś czego chyba żadna z nas Wam nie pokazywała.
Będzie to kartka książka.
Zobaczyłam ją kiedyś u Natalki na blogu i już od dawna chodzi mi ona po głowie.
 Jej przygotowanie zajęło mi pół dnia,
 oj dała mi się ona we znaki.
Powiem Wam tylko tyle, że na harmonijki znajdujące się w środku kartki nie nadaje się bardzo sztywny karton. 
Oj gdybym ja to wiedziała wcześniej poszło by mi dużo szybciej ;)
 Zobaczcie sami, co wyszło.






Użyte materiały ze sklepu:

Mam nadzieję, że moja dzisiejsza inspiracja przypadnie Wam do gustu.
Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Buziaki.
MargoLa





4 komentarze:

  1. przepiękna!!! ja na harmonijki używam 160:)) uczymy się na błędach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jak 300 zrobiłam to tak mi urosła hihi... ciężko tez było skleic😉

      Usuń