sobota, 7 października 2017

Wyzwanie październikowe - praca z liśćmi

Jesień zadomowiła się na dobre. 
Liście lecą z drzew ...
No właśnie LIŚCIE - to temat naszego październikowego wyzwania.
Dowolna praca, na której będzie minimum 5 liści / gałązek 
(muszą być widoczne na pracy)




Zasady zabawy:

1.Wykonaj  pracę wg wytycznych.
2. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej.
3. Poprzez narzędzie inlinkz zgłoś nam swoją pracę 
podając link do swojego posta z pracą (nie całego bloga!)
4. Wyzwanie można łączyć z innymi.
5. Na wyzwanie można zgłosić jedną pracę.
6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą, a nie do całego bloga.
7. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, 
podać linka do tej notki i wkleić banerek do wyzwania w poście.
Będzie nam miło, jeśli zostaniecie obserwatorami naszego bloga.
8. Na wasze prace czekamy do 29-10-2017 do godz. 23:55
Wyniki ogłosimy do 05.11.2017r.

Będzie nam miło, jeśli w pracy użyjecie nasz firmowy papier
 lub tekturkę i podlinkujecie do sklepu.

Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy trzy najlepsze, 
których zwycięzcy otrzymają banerek, a praca z największą ilością głosów 
otrzyma też paczuszkę z przydasiami.


 Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Pamiętajcie, że weryfikacja słowna nie chroni od spamu, 
a nam utrudnia zostawienie komentarza na Twoim blogu.

Banerek do posta z wyzwaniem:




Banerek, który możecie umieścić na pasku bocznym Waszego bloga:

 

A oto inspitacje naszego DT:


Moją inspiracją na wyzwanie jest kartka na powitanie jesieni. Użyłam papierów z kolekcji Beige, część listków wycięłam ze słonecznego arkusza kolekcji Soft, napis z Czerwonej Róży do tego tusze i splashe :)



Przygotowałam kartkę urodzinową - taką dla jesiennego jubilata.
Papiery, które użyłam to deseczki z CZERWONEJ RÓŻY i z kolekcji BLUE.
Listki wycięłam z papierów w kolekcji BEIGE, NIEZAPOMINAJKI
ROSARIUM i MARGARETA.


Karolina_Wycina
U mnie liście jasne i delikatne, dziecięce,
dla małej jubilatki świętującej pierwsze urodziny w październiku.

Kartkę przygotowałam z arkusza Margareta 4, Rosarium 2 i Soft II 4.
Do tego oczywiście musiał być miś :)



Madzik
U mnie kartka na wiele okazji.
 Warstwy są papieru Margareta 3 oraz białego wizytówkowego.
Listki stemplowane na arkuszach Fiołki 4, Walentynka 4, Rosarium 3. Gałązki z kulkami wycięte z papieru Fiołki 2.
Kompozycję uzupełniają śliczne kwiaty z WOC.



 

Anetta (Jamiolowo)
Moja karteczka nawiązuje do jesiennej pogody za oknem. Wiatr zrywa kolorowe liście z drzew... W karteczce wykorzystałam papier nr 3 z najnowszej kolekcji Margareta, który wytłoczyłam motywem liści 3D. Tusz w kolorze starego złota nadał ładnego jesiennego kolorku kartce.

 

zapraszamy serdecznie :)



4 komentarze: