wtorek, 23 maja 2017

Letnie marzenia:)

Dzień dobry:)
Lato zbliża się wielkimi krokami, więc moja dzisiejsza inspiracja nawiązuje do wakacyjnych marzeń o podwodnym świecie pełnym morskich stworzeń :) W pracy wykorzystałam papier  nr 4 z najnowszej kolekcji BLUE. Deseczki mają świetną kolorystykę -idealną do mojej morskiej karteczki. Rameczkę wycięłam z papieru nr 4  z kolekcji Beige. Rybki, muszelki, rozgwiazdę i kotwicę pokolorowałam, wnętrze ramki wypełniłam białym gesso, które potem delikatnie pomalowałam, a całość pochlapałam białą farbą. 

 


Pozdrawiam,

5 komentarzy:

  1. Super, papier w deseczki genialny a rameczka wyszła cudnie. Bardzo fajna praca w morskich klimatach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się chce wakacji.Śliczne zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anetko, piękne morskie klimaty! cudo! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie Marysiu i Madziu:)

    OdpowiedzUsuń