piątek, 7 kwietnia 2017

Wyzwanie na kwiecień - Komunia bez bieli

W kwietniu
 proponujemy Wam pracę komunijną 
bez bieli (kartka pudełko, czekoladownik itp.)

Dopuszczalne jest użycie białej bazy kartki, ale papiery, dodatki, kwiatki nie mogą być białe.





Zasady zabawy:

1.Wykonaj  pracę wg wytycznych.
2. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej.
3. Poprzez narzędzie inlinkz zgłoś nam swoją pracę podając link do swojego posta z pracą (nie całego bloga!)
4. Wyzwanie można łączyć z innymi.

5. Na wyzwanie można zgłosić jedną pracę.

6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą, a nie do całego bloga.
7. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek do wyzwania w poście. 
Będzie nam miło, jeśli zostaniecie obserwatorami naszego bloga.
8. Na wasze prace czekamy do 30-04-2017 do godz. 23:55
Wyniki ogłosimy do 08.05.2017r.

Będzie nam miło, jeśli w pracy użyjecie nasz firmowy papier, lub tekturkę i podlinkujecie do sklepu.
Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy trzy najlepsze, których zwycięzcy otrzymają banerek, a praca z największą ilością głosów otrzyma też paczuszkę z przydasiami



Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Pamiętajcie, że weryfikacja słowna nie chroni od spamu, a nam utrudnia zostawienie komentarza na Twoim blogu.


Banerek do posta z wyzwaniem:





Banerek, który możecie umieścić
na pasku bocznym Waszego bloga:




Nasz zespół przygotował dla Was inspiracje :)


Karolina_Wycin
Przygotowałam pamiątkową kartkę w pudełku dla chłopca.
Wykorzystałam papiery w kolorach błękitnych i fioletowych z kolekcji
Niezapominajki
i Fiołki, oraz tekturkę z kielichem i napis.







Madzik
Ja przygotowałam pamiątkę warstwową.
Bazowe papiery to Rosarium nr 3 i Rosarium nr 4.
Kolejna warstwa to piękna, ażurowa rameczka
oraz tekturka kielich z winogronem.
Całość ozdabiają stemplowane listki,
embosingowane płatki kwiatowe, 
 kwiaty papierowe i z foamiranu.



Anetta (Jamiołowo)
Przygotowałam skromne opakowanie na czekoladkę dla małej sąsiadki. Wykorzystałam papiery z kolekcji Magnolia, m.in. papiery nr 1, 3 i 4 z pięknym nadrukiem kwitnących magnolii. Całość utrzymana jest w stonowanej kolorystyce -zgaszonego różu z nutką bladego fioletu i ecru. Kompozycję uzupełnia gipiurowa wstawka, satynowa wstążka, kwiaty ręcznie robione, kilka listków i odrobina sizalu.
 

 




Marzena
U mnie będzie minimalistycznie, postawiłam na połączenie pięknych Niezapominajek i papieru kraftowego. Stemplowany napis, ażurowy border z wykrojnika i ramka z komunijną tekturką to mój sposób na kartkę bez bieli :) 






Gosia 
Wykorzystałam papiery z kolekcji Niezapominajki, Magnolia, Soft Collection. Tekturka z kielichem oraz narożniki.





miesz-Anka
Przygotowałam pamiątkę komunijną dla dziewczynki 
z najnowszej kolekcji papierów ROSARIUM.
W centralnej części kartki umieściłam tekturkę z kielichem.



A w sklepie czeka na Was weekendowa promocja na wszystkie tekturki >>>>>





Zapraszamy serdecznie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz