poniedziałek, 6 czerwca 2016

Wyzwanie nr 5 Czerwona Róża

Witajcie
 przybywamy z nowym wyzwaniem.
Tematem jest CZERWONA RÓŻA. 
Inspiracją do tego wyzwania została nasza nowa kolekcja papierów >>>  :)

W pracy musi być widoczna czerwona róża, może to być kwiat jako dekoracja, lub papier z nadrukowaną czerwoną różą.
 A poza tym pełna dowolność.




Z niecierpliwością czekamy na Wasze prace :)





Zasady zabawy:

1.Wykonaj  pracę wg wytycznych.
2. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej.
3. Poprzez narzędzie inlinkz zgłoś nam swoją pracę podając link do swojego posta z pracą (nie całego bloga!)
4. Wyzwanie można łączyć z innymi.

5. Na wyzwanie można zgłosić jedną pracę.

6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą, a nie do całego bloga.
7. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek do wyzwania w poście. 
Będzie nam miło, jeśli zostaniecie obserwatorami naszego bloga.
8. Na wasze prace czekamy do 26-06-2016 do godz. 23:55
Wyniki ogłosimy do 03.07.2016r.

Będzie nam miło, jeśli w pracy użyjecie nasz firmowy papier, lub tekturkę i podlinkujecie do sklepu.
Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy trzy najlepsze, których zwycięzcy otrzymają banerek, a praca z największą ilością głosów otrzyma też paczuszkę z Czerwoną Różą. 




Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Pamiętajcie, że weryfikacja słowna nie chroni od spamu, a nam utrudnia zostawienie komentarza na Twoim blogu.


Banerek do posta z wyzwaniem:






Banerek, który możecie umieścić
na pasku bocznym Waszego bloga:




Nasz zespół przygotował dla Was zestaw inspiracji :)





Przygotowałam kartkę z okazji 60 urodzin, wykorzystałam naszą najnowszą kolekcję Róża. Czerń i czerwień to zawsze świetne połączenie.





miesz-Anka

Ja przygotowałam ślubny EXPLODING BOX z najnowszej kolekcji Czerwona Róża.
Papiery te miały swoją premierę kilka dni temu. 
Tak jak wszystkie inne papiery Paper Passion są grubiutkie, mięsiste
i bardzo fajnie się na nich pracuje. 
Mają fajne wzory i kolorystykę. 
Czerwony to taki fajny przytłumiony kolor. 
Są śliczne :o)

Polecam wszystkim ;o)


Anika

Przygotowałam kartkę składak, 
gdzie bazą stały się papiery Fiołki i Magnolia.
Użyłam również tekturki kwiat wiśni, a główny element kartki i wyzwania czerwona róża powstała z pianki foamiranu. 

 
 
Gosia
Z nowej kolekcji Czerwona Róża przygotowałam kartkę okolicznościową.
Czerwone róże wykonałam z papieru, lekko potuszowanego Distressem i pacniętego białym gesso ...





Gosia
Wykorzystałam arkusz Czerwona Róża nr 3, Czerwona Róża pasek jednostronny, tekturkę border nr2,  różyczki czerwone.



Joanna
Przygotowałam karteczkę ślubną
 z najnowszej kolekcji "Czerwona róża"
z ręcznie wykonanymi różami z papieru czerpanego.



Dla mnie czerwone róże to niezaprzeczalnie atrybut miłości,
zatem kolekcję Czerwona Róża wykorzystam do stworzenia niejednej kartki ślubnej.




Zapraszamy serdecznie :)


4 komentarze: