sobota, 7 listopada 2015

Wyzwanie: praca dla dziecka, forma dowolna


Witajcie
zapraszamy na kolejne wyzwanie, wprawdzie to czas twórczości świątecznej, ale na pewno coś dla dziecka się znajdzie.
Może to być praca z okazji chrztu, urodzin itp., kartka, pudełko, album, zawieszka itd.



Zasady zabawy:

1.Wykonaj  pracę wg wytycznych.
2. Praca powinna być nowa, niepublikowana nigdzie wcześniej.
3. Poprzez narzędzie inlinkz zgłoś nam swoją pracę podając link do swojego posta z pracą (nie całego bloga!)
4. Wyzwanie można łączyć z innymi.

5. Na wyzwanie można zgłosić jedną pracę.

6. Prosimy o linkowanie bezpośrednio do posta z pracą, a nie do całego bloga.
7. Zgłaszając prace trzeba podać w notce, że jest zrobiona na wyzwanie, podać linka do tej notki i wkleić banerek wyzwania w poście i na pasku bocznym (prace, które nie będą właściwie opisane nie będą rozpatrywane do wyróżnienia).
8. Na wasze prace czekamy do 29-11-2015 do godz. 23:55
Wyniki ogłosimy do 05.12.2015r.

Będzie nam miło, jeśli w pracy użyjecie nasz firmowy papier, lub tekturkę i podlinkujecie do sklepu.
Spośród wszystkich zgłoszonych prac wybierzemy trzy najlepsze, których zwycięzcy otrzymają banerek.
 Wszystkie zgłoszone prace biorą udział w losowaniu nagrody niespodzianki:



Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Pamiętajcie, że weryfikacja słowna nie chroni od spamu, a nam utrudnia zostawienie komentarza na Twoim blogu.


Banerek do posta z wyzwaniem:





Banerek do umieszczenia 
na pasku bocznym Waszego bloga:




Spójrzcie na prace naszego DT:


Przygotowałam wesoły i optymistyczny tag z grafiką Janet.
Urok Niezapominajki podkreśliłam czerwonymi dodatkami w postaci wstążki w kratkę oraz badzika w kształcie serduszka. Apetytu całości dodaje babeczka, którą wycięłam z dodatkowego paska.





Tym razem przygotowałam LO dla mojej córki - to pamiątka po jej pierwszym wielkim balu :) Dlatego też chciałam by całość prezentowała się lekko, dziewczęco i ... błyszcząco. Niebieski niezapominajkowy arkusz idealnie się do tego projektu nadawał - niezapominajki i motylki stworzyły piękną ramę dla kompozycji w środku. Tagi wykonałam z różnych arkuszy kolekcji Niezapominajkidodałam metalowy zegarbiałe różyczki mniejsze i te większeróże na tiulu oraz tekturkę i parę innych uzupełniaczy,a LO prezentuje się tak







ROMA

Kartka gratulacyjna dla rodziców wykonana z papierów kolekcji Niezapominajki, w stylu Clean & Simple. Bardzo rzadko robię prace w tym stylu ale chciałam pokazać urodę papierów z najnowszej kolekcji i szkoda mi było przykrywać je wieloma ozdobami.
Wykorzystałam digi - stempel autorstwa Puchilinka





ANGEL

Ja również podobnie jak Roma zrobiłam kartkę z okazji narodzin maleństwa. Również użyłam papierów z kolekcji Niezapominajki
Elementy ozdobne wycięłam z paska , na którym znajdują się obrazki idealne do tego typu prac.



chanya13

Również przygotowałam karteczkę - tym razem prostą - i jeszcze czeka na konkretną okazję ;) być może z okazji narodzin, z okazji urodzin? ... zobaczę :) Do jej przygotowania wykorzystałam: zieleń z Fiołków  błękit z Softu oraz krateczkę i kropeczki z Niezapominajek  
Jak widzicie nasze kolekcje można fajnie ze sobą miksować :)
Grafika od Janet.

 
Gosia
pudełko z okazji chrztu. 
Wykorzystałam kolekcję papierów Niezapominajki, w tym paski do wycinania oraz Soft Collection nr 1 oraz taśmy washi  i tekturki




Ewelina

Przygotowałam , prościutką karteczkę uniwersalną w kolorze miętowym, może być na chrzest lub  z okazji narodzin dziecka.
Główna rolę tu odgrywają papiery:
cudowny odcień pastelowej mięty oraz błękitno-miętowy z kolekcji Niezapominajki.




zapraszamy serdecznie.
A w sklepie czekają na was promocyjne zestawy papierów, które możecie wykorzystać w pracach dziecięcych >>>>




3 komentarze: