piątek, 30 października 2015

Kartka nawiasowa

Po kartce sztalugowej,
zrobiłam nawiasową, czyli taką zakończoną
fantazyjnymi wywijasami.
Bazę kartki wycięłam ręcznie z białego kartonu,
a ozdobiłam oczywiście papierami Paper Passion,
z kolekcji Walentynka .
W centrum kartki znajduje się
duży, gnieciony kwiat,
którego wycięłam tym wykrojnikiem.
Już pisałam, że jest on moim ulubionym wykrojnikiem.
Można dzięki niemu zrobić naprawdę piękne kwiaty,
co niedawno udowodniła Roma, pokazując kurs 
na kwiaty z papieru czerpanego.
Koniecznie go obejrzyjcie!


Kwiat umieściłam na potuszowanej tekturce ,
a tag - chmurkę również wycięłam ręcznie.
Pomyślałam, że warto podkreślić fakt, że można zrobić
kartkę o nietypowym kształcie,
przy niewielkim użyciu wykrojników.



Pozdrawiam


angel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz