środa, 29 kwietnia 2015

Gościnnie Zjawinkowo


Witajcie:)
Dzisiaj na blogu gościmy Lenę Wz, którą znacie zapewne z bloga Zjawinkowo:

Mam zaszczyt wystapic dzisiaj jako gościnna projektantka dla Paper Passion
Jest mi szczególnie miło, bo mogę pokazac te papiery w ramach patriotyzmu lokalnego. :-)
Dorwałam je w łapki zaraz po wydrukowaniu, jeszcze pachniały farbą drukarską... i musiałam, noooo musiałam z nich coś fajnego wyczarowac. 
Poczyniłam pudełko eksplodujące, które zostało już podarowane miłej mojemu sercu osóbce, aby szybko powróciła do zdrowia.
Użyłam również fantastycznego digi stempla od Novinki, który nadał charakteru całości :-)



A że kocham papier w deski, to jeszcze zrobiłam z Róża/Rose 4 zaproszenie komunijne :-)

Miłego oglądania :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz