czwartek, 18 grudnia 2014

Mocny akcent kolorystyczny


Witam!
 
Dzisiejszą kartkę ozdobiłam kwiatem w kolorze nasyconego oranżu. Kwiatek skleciłam własnoręcznie, popsikałam mgiełką, wygniotłam i uformowałam.
 
Na tle spokojnych brązów, beży i metalicznej miedzi ładnie się ten kwiat wyróżnia.
 
Kartka nieświąteczna, ale kojarzy mi się z Bożym Narodzeniem:
z zapachem pomarańczy i czekolady. W dzisiejszych czasach to niewiele znaczy, ale my "dzieci komuny" dobrze pamiętamy smak i zapach tych frykasów wystanych w kolejce.  
 
Do wykonania kartki użyłam materiałów dostępnych w sklepie:
 
 
 
 
 
 
 
Zachęcam do uzupełniających zakupów w naszym SKLEPIE. Skusić Was powinien 30-procentowy rabat na wszystko:
 
 
Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje!
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz